خانه چهل و سوم- انتظار

ساعت دیگه خسته شده                                   از بس کشیدم انتظار 

 

 

از بس که منتظر شدم                                      نیومدی سر قرار 

 

 

نکنه رفته با کسی                                          حقمه بهش فکر کنم 

 

 

اسم قشنگش رو هی مدام                             به زیر لب ذکر بکنم 

 

 

این فکر لعنتی داره                                        بدجوری داغون می کنه 

 

 

تنها نمیذاره منو                                            به این دلم خون می کنه 

 

 

بگو خدا چکار کنم                                        تا یه کمی آروم بشم 

 

  

اگر که بیوفا بشه                                         من دردمو به کی بگم 

  

 

قلبم داره توی سینه                                   انگاری منفجر میشه 

 

 

خدا کنه غلط باشه                                     وگر نه منزجر میشه. 

 

 

ممنون.منتظر نظرتون هستم.

خانه چهل و دوم-بیگانه ی آشنا

تو ای بیگانه با من آشنایی                                   چرا داری به سر فکر جدایی 

 

 

شب و روزم شده طی یاد عشقت                          مرا دیوانه کرده آن دو چشمت 

 

 

اگر روزی نبینم صورتت را                                      بدان مُردم نبینی مانده برجا 

 

 

بخوان از قلب من این عشق نابم                           تویی رویای من در وقت خوابم 

 

 

بیا با من به خواب آرزوها                                          به پایان قشنگ جستجوها 

 

بُکش در من غم بی هم نبودن                              بگو از عاشقی شعری سرودن 

 

 

مکن در حق من تو بیوفایی                                  بُود این آرزو با من بیایی 

 

 

اگر روزی شوی دلدار عاشق                               منم در عاشقی گردم شقایق 

 

 

دوستان ممنون.نظر بدین.