خانه بیست و نهم-دیدار نخست

لحظه به لحظه میشوم                                          آماده ی دیدار تو


نیستی ببینی گشته ام                                      اینگونه من بیمار تو


من اضطراب دارم کمی                                         در وهله و بار نخست


اما تحمل می کنم                                               زیرا مهم دیدار تست


حرف و سخن دارم زیاد                                          اما به اندک قانعم


آیا نگارم میشوی                                                روزی چراغ خانه ام


من مست رخسارت شدم                                   گشتی تو فکرم روز و شب


آن کس که خرما خورده است                               کی می کند منع رطب


دوستان ممنون.نظر یادتون نره.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد