خانه سی و نهم-شبگرد

چه آسون دادمت از دست                                    هنوزم خاطر من هست 

 

 

از اون وقتی که تو رفتی                                      ندیدم جز غم و سختی 

 

 

نشد یادت بره از سر                                         رسیدم مرز ناباور 

 

 

تو بودی دلبر نازم                                            ز گریه دریا می سازم 

 

 

نشد با من بمونی تو                                      که باشه روزگارم نو 

 

 

حالا حسرت به دل دارم                                  چه فایده رفته ای یارم 

 

 

شب و روزم سیاه و تار                                   دل رنجور من بیمار 

 

 

حالا هستم چنین شبگرد                              سراسر ماتم و پر درد 

 

ممنون.امیدوارم خوشتون بیاد.

نظرات 1 + ارسال نظر
سوگل صادقی شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ب.ظ http://www.sogol-sadeghi.com

سلام دوست عزیز ممنون از ایمیلی که دادین..ترانتونو خوندم زیبا بود..انشاالله همیشه موفق و پیروز باشید..

با تشکر

سلام
ممنون از اینکه سر زدین.
شما هم موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد