خانه چهل و یکم-بیاد مرد همیشه جاویدتاریخ ایران زمین:امیر کبیر

پاینده هستی ای مرد                                         در برگ روزگاران 

 

 

نامت چنان درخشید                                          در سرزمین ایران 

 

 

قلبت همیشه میزد                                           از بهر فر کشور 

 

 

هرگز نشد برایش                                            یک جایگزین دیگر 

 

 

در راه اعتلایش                                               کردی تو جانفشانی 

 

 

آری به نام و خاکش                                        دادی چنین جوانی 

 

 

نامت همیشه جاوید                                      ای نام جاودانه 

 

 

ای افتخار ایران                                            در عصر و هر زمانه 

 

 

ممنون.دوستان این کمترین کاری بود که من تونستم بکنم.روحش شاد و قرین رحمت.

خانه چهلم-تو هستی

به فکرت بودم و هستم                                         توی بیداری و رویا 

 

 

نخواستم لحظه ای باشم                                      بدون تو توی دنیا 

 

 

بیا باور بکن با من                                                رهایی از غم و غصه 

 

 

ببین بنیان تنهایی                                               تو باشی واقعا سسته 

 

 

ازت میخوام مث لیلی                                          بمونی در کنار من 

 

 

تا وقتی زنده می مونم                                        باشی همیشه یار من 

 

 

نخواستم لحظه ای حتی                                     توی فکر کسی باشم 

 

 

بخوام درگیر و دربند                                           به هر خار و خسی باشم 

 

 

تو هستی عشق ناب من                                 همیشه هر کجا هروقت 

 

 

بیا با من بمون عشقم                                     تو این روزای خیلی سخت. 

 

ممنون.نظر یادتون نره

خانه سی و نهم-شبگرد

چه آسون دادمت از دست                                    هنوزم خاطر من هست 

 

 

از اون وقتی که تو رفتی                                      ندیدم جز غم و سختی 

 

 

نشد یادت بره از سر                                         رسیدم مرز ناباور 

 

 

تو بودی دلبر نازم                                            ز گریه دریا می سازم 

 

 

نشد با من بمونی تو                                      که باشه روزگارم نو 

 

 

حالا حسرت به دل دارم                                  چه فایده رفته ای یارم 

 

 

شب و روزم سیاه و تار                                   دل رنجور من بیمار 

 

 

حالا هستم چنین شبگرد                              سراسر ماتم و پر درد 

 

ممنون.امیدوارم خوشتون بیاد.

خانه سی و هشتم-تسکین

برای تسکین قلبم بهترینی                                       الهی تو زندگیت غصه نبینی 

 

 

تورو میخوام برای یه عمر تازه                                    با تو درهای بهشت انگاری بازه 

 

 

نمیذارم ببینی غصه و دردی                                     یا ببینی یه روزی پاییز سردی 

 

 

با تو هر لحظه ی من مثل بهاره                                خنده هات برای من شادی میاره 

 

 

تویی اون آرزوی اول و آخر                                        تموم زندگی ام با تو برابر 

 

 

اگه روزی نباشی من پر دردم                                  تا تو هستی راهمو بر نمی گردم 

 

 

میدونی روز و شبم پر شده از تو                             تو نباشی روز من نمیشه از نو 

 

 

بیا تا بسازیم این قصه ی پرشور                             تا که غصه ها بشن از من و تو دور 

 

 

ممنون.نظر یادتون نره.