خانۀ سی و سوم-کوی نگار

مرغ دلم میرود                                         بر سر کوی نگار


تا که کند جان خود                                   پیشکش روی نگار


مست و خرابش شده                               از می نابش چنین


گفته به من خواهمش                              آرزوی من همین


جای دگر این دلم                                     از پی دلبر نرفت


آمده در بام یار                                        مرغ دل من نشست


من همۀ باورم                                        وصلت با دلبرست


دیدن روز و شبش                                   چشم خمار است و مست


ممنون.دوستان نظر بدین.

خانه سی و دوم-آمدی

ای تمام هستی من                                       در جهان پست و فانی



خواهم این حرف و سخن را                             از صمیم دل بدانی



عشق تو عمرم بیافزود                                   غصه ها از دل برون کرد



آمدی شادی بیامد                                        رفته از من ماتم و درد



رو به هر جا می کنم من                               نقشی از روی تو بینم



گشته عطرانگیز اتاقم                                   عطر گیسوی تو بینم



دائما هستی تو با من                                 در زمان خواب و بیدار



این جهان گردیده با من                               لحظۀ زیبای دیدار



ممنون.نظر یادتون نره.





    

خانه سی و یکم-بذار تا دیوونه باشم

بذار تا دیوونه باشم                                        به دو تا چشمای آهو



بذار تا بشم پریشون                                      به یه پیچ و تاب گیسو



من می خوام تا زنده هستم                          باشم عاشق نگاهت



همیشه منتظر تو                                         بشینم من سر راهت



اگه تو یه روزی خواستی                               بکنی ترک، دل من رو



فکرشو از سر بیرون کن                                شریک درد و غمم شو



بذار این همیشه عاشق                              بمونه مثل همیشه



تو بدون که خواسته ی من                           اولیش نیست آخریشه


ممنون.نظر بدین.

خانه سی ام-جانب که

رو جانب که می کنی                                        کنون که رفته ای ز من


گذشته را بکن مرور                                          مگر چه کرده ام  که من


هنوزم عاشق توام                                          اگر که باورم کنی


من که ز تو نخواسته ام                                   خورشید خاورم کنی


خواهش من فقط همین                                   غمخوار عاشقت شوی


این راه روشن امید                                          تا انتهای آن روی


بدیدنت من آمدم                                            بدان ز شور و اشتیاق


ولی تو کردی انتخاب                                       راه نبودن و فراق


ببین که روزگار من                                          خزان تر از خزان شده


شرح غم و غصه دل                                         خارج از این زبان شده


دوستان ممنون.بازم نظر یادتون نره.

خانه بیست و نهم-دیدار نخست

لحظه به لحظه میشوم                                          آماده ی دیدار تو


نیستی ببینی گشته ام                                      اینگونه من بیمار تو


من اضطراب دارم کمی                                         در وهله و بار نخست


اما تحمل می کنم                                               زیرا مهم دیدار تست


حرف و سخن دارم زیاد                                          اما به اندک قانعم


آیا نگارم میشوی                                                روزی چراغ خانه ام


من مست رخسارت شدم                                   گشتی تو فکرم روز و شب


آن کس که خرما خورده است                               کی می کند منع رطب


دوستان ممنون.نظر یادتون نره.


 

خانه بیست و هشتم-فکر کردی

تو خیال کردی با رفتنت منم                              خودمو به آب وآتیش میزنم


میرم و یه گوشه ای کز می کنم                         عجز و لابه  ناله و عز می کنم


نه دیگه گذشت روزای التماس                           موقع ناله و زاری شماست


نمیزارم ببری قلب منو                                      لحظه های خوب عاشق شدنو


تو دیگه باید بری از این دلم                               خالی باید باشه از تو منزلم


کاری کردی که ازت بدم میاد                              دل من دیگه تورو هیچ نمی خواد


تنها چیزی که شده برام نصیب                          غربت و یه مشتی آدم غریب


یادتو می خوام فراموشش کنم                         شعله ی عشقتو خاموشش کنم


ممنون.نظر یادتون نره.