خانه سیزدهم-شکل من

اگر که در نگاه من                               شور جوان شدن شده 

 

 

برای این بُود که دل                             دوباره شکل من شده 

 

 

گذشته عمر من دگر                            اما ندارم حسرتی 

 

 

دوباره عاشقم خدا                             و این بُود مسرتی 

 

 

جوانیم اگرچه رفت                            نمی خورم غم طلوع 

 

 

برای رفتنم به عشق                        تو هستی نقطه ی شروع 

 

 

گذشته روزگار غم                            امید من باور توست 

 

 

بدان که بار دیگری                           دلم به اشتباه نجست 

 

 

طلوع عشق و خاطره                       بدست تو نوشته شد 

 

 

رشته ی غصه و سکوت                   تو آمدی و پنبه شد 

 

امیدوارم بخونید و نظر بدید.ممنون

خانه دوازدهم-درد دل با خدا

خداوند زمین و دهر                                     برس بر داد این خسته 

 

 

به هر جایی که رفتم من                             رسیدم بر در بسته 

 

 

نمی دانم که حکمت چیست                       چه کاری کرده ام آخر 

 

 

چه موقع از برای من                                  گشوده میشود این در 

 

 

مرا در این شب تاریک                                بدون نور خود مگذار 

 

 

که بی تو من در این دنیا                            زخود هم گشته ام بیزار 

 

 

تو گفتی عاشقم باشی                            بگیرم هر دو دستانت 

 

 

ترا من رهنمون سازم                               بسوی جنت و خوانت 

 

 

بیا ای ایزد منان                                      نشانم ده مسیر و راه  

 

 

قسم من میدهم ای رب                          به لبخند قشنگ ماه 

 

 

امیدوارم خوشتون بیاد.ممنون

 

 

خانه یازدهم-یادته بهت می گفتم

یادته بهت می گفتم                             تورو خیلی دوست دارم من 

 

 

حاضرم بخاطر تو                                  بگذرم از جون و از تن 

 

 

در جواب من تو گفتی                           واسه عشق تو کوچیک هستی 

 

 

تو با این جواب بی ربط                          قلبمو بدجور شکستی 

 

 

منم رفتم تا بزرگ شم                          بشم اندازه ی عشقت 

 

 

تا که روزی عاشقت رو                          را بدی توی بهشتت 

 

 

ولی من رفتم و رفتم                            توی اون سالای سر سخت 

 

 

اونقدر بزرگ شدم که                           یاد تو از خاطرم رفت 

 

 

من دیدم بجز تو هم هست                   توی دنیا یار و دلبر 

 

 

اون قدر گشتم و گشتم                        عشق تو رفت دیگه از سر 

 

 

دوستان این شعر بر اساس یه اس م اس گفته شده.ممنون

خانه دهم-مهمون دلت

منو مهمون دلت کن                                  یک شبی نگار نازم 

 

 

وای که چشمات چه قشنگه                       قدرت حق رو بنازم 

 

 

من میخوام با داشتن تو                           بشم آدم خوشبختی 

 

 

رد بشم از این همه غم                           روزای بدی و سختی 

 

 

نمیخوام حتی یه لحظه                           بی تو فکر فردا باشم 

 

 

 دوست دارم تا آخر عمر                         توی فکر تو رها شم 

 

 

تویی اون فرشته ی پاک                         که نجابتش زبانزد 

 

 

با تو از سختی و غصه                           میشه به خوبی گذر کرد 

 

 

آرزوم همیشه اینه                                تو باشی دلبر و عشقم 

 

 

هر چی که گفتی به  من یار                   میذارم روی دو چشمم. 

 

 

شما ایندفعه نظر بدید.ممنون      

خانه نهم-عمری بیقرار

حالا که عمری بیقرارم                              از پیش من پا به فراری 

 

 

ما را ببین دلخوش به چشم                    مست و غزلخوان و خماری 

 

 

دلخوش به سویت می نمایم                   تا بلکه ما را گفته باشی 

 

 

عشق منست آن روز بیاید                      اشکی زچشمم شسته باشی 

 

 

ما را به دیدار آرزو شد                            ای آنکه از دیده نهانی 

 

 

در آرزوی وصلت تو                                 آری بریدم از جهانی 

 

 

اما تو با من اینچنینی                            پیوسته رفتن تا کجاها 

 

 

یک  لحظه ای دلدار مجنون                     سازش نداری با دل ما

 

 

عمرم برفت در حسرت تو                       رو کن به سمتم عاشقانه 

 

 

سوزاندم این آتش عشق                      چون می کشد هر دم زبانه. 

 

 

ان شعر هم از خودمه.امیدوارم خوشتون بیاد.ممنون

خانه هشتم- خیال خام

بخود می گفتم این دلبر                                یه جوری عشق رو میشناسه 

 

 

مث یه دلبر عاشق                                      همیشه غرق احساسه 

 

 

تو این فکر وتواین رویا                                   به این مهرو  دلم باختم 

 

 

تو ذهنم قصر رویایی                                   برای فردامون ساختم 

 

 

شب و روزم نفهمیدم                                 چگونه میگذره ایام 

 

 

اگه روزی نباشه یار                                   چطوری میرسه فردام 

 

 

ندونستم که یار من                                 به سر فکر جدایی داشت

 

 

قفس بودم برای اون                                که اون فکر رهایی داشت 

 

 

منیکه از برای یار                                    خوشی رو پشت پا کردم 

 

 

ولی حتی واسه یک آن                          نمی دیدش غم و دردم 

 

 

به حرفاش اعتنا کردم                           ولی رد شد ز حرف من 

 

 

نخواست باشه برای یار                       یه روز آرامش این تن 

 

 

حالا که دل برید از من                        نمیدونم کجا هستم 

 

 

ولی با این همه میگم                      که از عطر تنش مستم. 

 

 

این شعر هم از خودمه .امیدوارم خوشتون بیاد.ممنون

 

 

خانه هفتم-روزگار بی تفاوت

کسی حالم نمی پرسد                                دگر از من نمی گوید 

 

 

کسی راز دل من را                                     چرا هرگز نمی جوید 

 

 

چرا اینگونه باشم من                                  چرا بیگانه با خویشم 

 

 

رسیده روزگاری که                                     رفیقان رفته از پیشم 

 

 

منیکه در فراق یار                                      شدم مجنون مث فرهاد 

 

 

 تمام هستی ام آخر                                 زعشق او برفت بر باد 

 

 

ولی حالا نمی داند                                  کجای راه و میدانم 

 

 

که این رسم جهان باشد                          چرا اینرا نمی دانم 

 

 

امیدوارم که از یاد کسی نرفته باشید هر چند که بیوفایی اینروزا خیلی مده.ممنون

خانه ششم-درد عاشقی

تمامی وجود من                         سرشار از عطرتوشد 

 

 

دیدم که دیوانه ت شدم                تا آمدم روزی به خود 

 

 

من اینچنین شیدا شدم               بر روی ماهت نازنین 

 

 

دیدی وفا کردم به عهد                 گشتم چنین عاشقترین 

 

 

حالا ندارم طاقت                        دوری چشمان ترا 

 

 

از من نکن دوری عزیز                  تا من نباشم ناکجا 

 

 

با تو همیشه زندگی                  همرنگ روزهای بهار 

 

 

آرام جانم میشوی                    وقتیکه باشم بیقرار 

 

 

آری تویی امید من                   بعد خدای مهربان 

 

 

یک خواهشی دارم ز تو            تا جان بود با من بمان 

 

 

این شعرم از خودمه .امیدوارم خوشتون بیاد.ممنون 

خانه پنجم-اگه حرفام شده تکرار

اگه حرفام شده تکرار                 اگه دستام شده خالی 

 

 

یا اگه مثل اون روزا                    به عاشقت نمی بالی  

 

 

اگه مثل گذشته ها                   نمیشم قهرمان تو 

 

 

یا واسه ی دل تنگت                 نمیشم آسمان تو 

 

 

واسه اینه که عمرم رو              گذاشتم و شدم پیرت 

 

 

دلم رام چشای تو                  کشیدی تا به زنجیرت 

 

 

شده مرغ دلم در بند              اسیر عشق ناب تو 

 

 

مث صیدی به افسونت          شدم مجذوب خواب تو 

 

 

ولی حالا نمیتونم                برم تا اوج رفتن ها 

 

 

تا از شب تا خود فردا           به عشق تو نخفتن ها  

 

  

ببخش دیگه که من نیستم   یه تکیه گاه برای تو 

 

 

ولی بگذار که مرغ دل         بیاد باز تو هوای تو 

 

 

امیدوارم که خوشتون بیاد.ممنون