خانه سی ام-جانب که

رو جانب که می کنی                                        کنون که رفته ای ز من


گذشته را بکن مرور                                          مگر چه کرده ام  که من


هنوزم عاشق توام                                          اگر که باورم کنی


من که ز تو نخواسته ام                                   خورشید خاورم کنی


خواهش من فقط همین                                   غمخوار عاشقت شوی


این راه روشن امید                                          تا انتهای آن روی


بدیدنت من آمدم                                            بدان ز شور و اشتیاق


ولی تو کردی انتخاب                                       راه نبودن و فراق


ببین که روزگار من                                          خزان تر از خزان شده


شرح غم و غصه دل                                         خارج از این زبان شده


دوستان ممنون.بازم نظر یادتون نره.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد