خانه هجدهم- غم تنهایی

بی تو باید تنهاییمو                                      یواش یواش باور کنم 

 

 

ترانه های غربتو                                           بخونم و از بر کنم 

 

 

قناریهای خونمون                                         چند روزیه بق کرده اند 

 

 

مرغای عشق تو قفس                                  بی تو دیگه دق کرده اند 

 

 

تو این شبای بی نفس                                   درگیر سایه ها میشم 

 

 

روزی هزار و یک دفعه                                     لعنت به بخت خود میگم 

 

 

نمیدونم چه جوری شد                                  که روزگار تورو گرفت 

 

 

تا اومدم به خو د بیام                                    خوردم به یک زمین سفت 

 

 

حالا ندارمت نگار                                          باید شبو باور کنم 

 

 

دیگه باید داشتنتو                                       از فکر خود به در کنم. 

 

 

ممنون.امیدوارم نظر بدید.

خانه هفدهم-نگار بی نظیر

نگار بی نظیر من                                        روشنی دل منی 

 

 

فقط تویی از عاشقی                                 بیهوده دم نمیزنی 

 

 

به هر کسی نظر کنم                                 جای ترا نگیرد او 

 

 

عاشق و شیدا بکند                                  تلاطم خرمن مو 

 

 

بمان و عاشقم بکن                                 واله تر از روز قدیم 

 

 

به عشق من قدم بنه                             حرمت گذار به این حریم 

 

 

بدان که جز تو در دلم                              کس دگر نبود و بس 

 

 

اگر تویی نگار من                                  نظر نمی کنم به کس. 

 

 

دوستان امیدوارم خوشتون بیاد .نظر یادتون نره.

خانه شانزدهم-روی تو

این همه صبر و قرار                                       از جهت روی توست 

 

 

باعث سرمستی ام                                      خرمن گیسوی توست 

 

 

ای همه ی عشق من                                   با منی و در منی 

 

 

قرعه ی فال مرا                                           بنام خود میزنی 

 

 

جانب صحرا کنم                                         روی تو گردد عیان 

 

 

روز و شبم نام تو                                       دائم و ورد زبان 

 

 

عشق تو کرد مبتلا                                   این دلم عاشق شده 

 

 

بس که کشید درد عشق                         طبیب حاذق شده 

 

 

مانده ام از صورتت                                  خلقت پروردگار 

 

 

این همه صورت کشید                            گشته یکی هم نگار 

 

ممنون.امیدوارم خوشتون بیاد.

خانه ی پانزدهم-بی اختیار گریه دارم

گریه ی من ز شادی نیست                               بی اختیار گریه دارم 

 

 

من مثل ابرای بهار                                           لحظه به لحظه می بارم 

 

 

خوب میدونم سکوت من                                   عوض نمی کنه تورو 

 

 

دلم میگه دیگه نمون                                         کوله تو بردارو برو 

 

 

چه روزایی که من بپات                                      نشستم و دم نزدم 

 

 

ببین کجا کارم کشید                                         که حالاپیش تو بدم 

 

 

تموم آرزوی دل                                                 بودن تو  تو لحظه هام 

 

 

با خنده هات خندیدم و                                      غمت دلیل گریه هام 

 

 

حالا به بن بست رسیده                                    رابطه ی من و تو یار 

 

 

تموم عمر عشقمون                                         به قد روزای بهار 

 

 

شکایتی نمی کنم                                          باید جدابشیم ز هم 

 

 

نمیدونم به کی بگم                                        حکایت غم دلم 

 

 

ممنون.امیدوارم خوشتون بیاد و نظر بدید.                                      

خانه چهاردهم- دوری تو

تو همیشه موندگاری                                    توی سینه ام نگارم 

 

 

منکه جز دوری از تو                                      غم دیگه ای ندارم 

 

 

روزگار بی مروت                                          یه روزی ما رو جدا کرد 

 

 

ما رو داد چه بی تفاوت                                 دست این پاییز دلسرد 

 

 

چه روزای خوبی داشتیم                              حالا موند خاطره هاشون 

 

 

اونا که بدونت هستند                                   یه سری تصویر بی جون 

 

 

حالا من می مونم اینجا                                به امید دیدن تو 

 

 

با تمامی وجودم                                          خبری شنیدن از تو 

 

 

تو بیای دوباره بازم                                       زندگی میشه غزلساز 

 

 

با تو باز هستی یارت                                   میرسه به خط آغاز 

 

 

ممنون.نظر بدید.